fredag den 24. oktober 2014

Uge 43:

Tid til status på ugen:

Mandag: Var der stor "bog turne": der blev spurgt i 4 lokale boghandler og de sagde ja.

Tirsdag: Var jeg i amts avisen og i den forbindelse blev jeg ringet op af en af arrangørerne til "ord i Randers" om jeg ville deltage og det sagde jeg ja til

Onsdag: var jeg på fotoshoot i mine forældres baghave til et par billeder til en artikel til Hadsund folkeblad.

Torsdag: kom mine bøger ud i de 4 boghandler: Bog & Idé Hadsund, Mariager boghandel, Bog & Idé Randers og Arnold Busck i Randers. (Den kan dog bestilles hjem ved alle boghandler i Danmark).

Fredag: Bliver tre af mine bøger givet ud i præmie på Rikke Andrups krimi cafe i Hjørring (som absolut er et besøg værd). Glæder mig til at høre om det. Kan desværre ikke selv deltage.

Lørdag: Er der "ord i Randers" arrangement, hvor jeg skal have en stand. Håber I kommer forbi Mægtig fin uge...  

 
I næste uge skulle jeg gerne være i Hadsund folkeblad tirsdag... også håber jeg at få svar fra nogle spændende mennesker...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar